הצלחה אדירה ליריד ההשקעות למגזר החרדי באולמי היכלי מלכות

אתר קול חי 3 Comment on הצלחה אדירה ליריד ההשקעות למגזר החרדי באולמי היכלי מלכות
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אלפים מבני התורה השתתפו ביום שלישי כ"ה ניסן –  'בין הזמנים' ביריד ההשקעות הגדול למגזר החרדי באולמי היכלי מלכות בבני ברק.

היריד שהתקיים השנה בפעם הראשונה – קצר שבחים רבים. עשרות מציגים מחברות שונות – הציגו את מוצריהם למבקרים הרביםשמלאו את המתחם החל מהשעה 10.00 בבוקר ועד השעה 12.00 בלילה.

היריד ריכז את חברות ההשקעה המובילות במתחם אחד באמצעות דוכנים גדולים וממותגים לכל חברה. בין הגופים שהשתתפו ביריד היה ניתן למצוא חברות השקעה מגוונות ובתחומים שונים כגון השקעות בנדל"ן, שוק ההון וקטגוריית הפטנטים.

יזמית ומפיקת היריד היא חברת MBEN מומחית להשקעות בנדל"ן בארה"ב שלה ניסיון רב בתחום ההשקעות מזה שנים ואשר זיהתה מתעניינים רבים במגזר החרדי בנושא ההשקעות – המעוניינים לרכוש אינפורמציה מרבית על השוק וזאת בכדי לדעת איך לבחור השקעה נכונה ונבונה ממבחר ההצעות הקיימות בשוק.

ואכן, באמצעות 'יריד ההשקעות' הלקוח קיבל מענה רחב בתחום ההשקעות ובו זמנית הוא רכש אינפורמציה עדכנית ומידית מול החברות השונות.

גורמים בתחום ההשקעות הביעו הערכה רבה על היוזמה הברוכה של השקת היריד שריכז את כל הגורמים העוסקים בתחום ההשקעות, כמו"כ נודע כי כבר עתה החלו ההכנות ליריד הבא בס"ד.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    יריד מוצלח מאד.
    צריך כל שנה כזה יריד.
    תודה למארגנים ובמיוחד לברוריה ויסברג על ההשקעה הרבה בפירסום האירוע. לא סתם היתה הצלחה כזו ליריד

  2. 1

    כל מה שנעשה בהיכלי מלכות יש לו הצלחה…. בדוק ומנוסה….